Het belang van telefonisch bereikbaar zijn

2 min read

Telefonisch bereikbaar zijn is voor een bedrijf heel belangrijk. Er zijn veel mensen die de voorkeur hebben om contact te hebben via de telefoon in plaats van papier of digitaal. Vaak is het fijn omdat je dan direct geholpen wordt en ook het gevoel hebt dat iemand je echt helpt. Maar sommige bedrijven hebben de mankracht niet of zijn zelf niet zo goed communicatief vaardig. Hiervoor bestaan er speciale telefoondiensten. Wanneer er gebruik wordt gemaakt van een telefoondienst zijn er talloze opties waaruit gekozen kan worden. Het grootste voordeel wanneer een bedrijf gebruik maakt van een telefoonservice is dat er geen enkele klant meer gemist hoeft te worden.  Wanneer het bedrijf zelf geen tijd heeft om altijd naar de telefoon te rennen, kan dat dus worden overgenomen door een bedrijf die u voorziet van een telefoonservice. Er wordt dan een persoonlijke telefoniste aangesteld die kennis heeft van jouw bedrijf. 

Veel verschillende opties

Er zijn veel opties die de telefoondienst heel uitgebreid kunnen maken. Bij BizziPhone kan er worden gekozen uit verschillende pakketten. Het ene pakket is wat duurder dan de andere, maar heeft dan ook meer opties en is uitgebreider. Bij alle pakketten betaal je een standaardbedrag per gesprek. Dit is ongeacht hoelang het gesprek duurt.  Hierdoor zijn de kosten van tevoren inzichtelijk. Zo kun je een antwoordservice telefoon inzetten voor jouw specifieke situatie!

Ook kan er gekozen worden voor een doorverbind optie. Dit is wanneer een gesprek moet worden doorverbonden naar de juiste medewerker binnen uw bedrijf. Er wordt eerst door de medewerker overlegd of het uitkomt, wanneer het niet schikt informeert de medewerker van de telefoonservice dit zelf naar de beller. Hierdoor bespaart u zelf en uw medewerkers veel tijd en kunnen ze zelf doorgaan met de werkzaamheden. Een andere dienst die kan worden aangevraagd bij het bedrijf dat u van een telefoondienst voorziet is agenda handelingen. Het bedrijf kan voor u gemakkelijk een afspraak inplannen, verzetten of annuleren. 

Voordelen van een telefoondienst

Kortom, er zitten heel veel voordelen aan het hebben van een telefoondienst. Uw inkomende gesprekken worden vanaf uw telefoon doorgeschakeld. Vervolgens worden deze door een team van professionele telefonistes afgehandeld. Deze professionele telefonistes kennen uw bedrijf, producten, wensen en ook soms werknemers. Omdat ze deze kennis bezitten kunnen ze binnen een korte tijd al uw klanten helpen en een geweldige indruk namens het bedrijf achterlaten. Omdat deze services werken met vaste telefonistes is het persoonlijker en voelt het ook vertrouwd. Persoonlijk contact en telefonisch bereikbaar zijn is heel belangrijk voor een bedrijf, daarom is het voor veel bedrijven goed om over een telefoondienst na te denken. 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *